امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

مربوط به چهارده معصوم و آشنایی باگل سر سبدامام زمان(عج)و دوران انتظار تا جلو گیری شود از فتنه دشمنانی که خود را در لباس دوست جلوه می دهند داعش و وهابیت که تا دیروز امام زمان نمی شناختند شیعه می کشتند الان هم می کشند تا خود رابه جای یاران آن مصلح جلوه دهند
امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

مربوط به چهارده معصوم و آشنایی باگل سر سبدامام زمان(عج)و دوران انتظار تا جلو گیری شود از فتنه دشمنانی که خود را در لباس دوست جلوه می دهند داعش و وهابیت که تا دیروز امام زمان نمی شناختند شیعه می کشتند الان هم می کشند تا خود رابه جای یاران آن مصلح جلوه دهند

یاد تو آقا...

ای که خود را در دلم جا کرده ای


کو کدامین کوچه ماوا کرده ای


گو کدامین در زنم در وا کنی 


تا مرا شیداتر از شیدا کنی


کوچه کوچه من به دنبال توام 


از ازل سرگشته ای خال توام


هر کجا هستی بان جا رو کنم


خاک راهت با مژه جارو کنم


جان وصل من فقط در دست توست


این خمار آلود چشمم مستت توست


دیده را در هجر تو تر می کنم  


هر نفس با یاد تو سر می کنم


یاد تو یاد جوان مصطفاست


یاد تو یاد علی المرتضاست


یاد تو تفسیر آیات جلی است


یاد تو نام حسین بن علیست


یاد تو یاد صفا و زمزم است  


یاد تو تکرار اسم اعظم است


اهل دل را مرشد ومولا تویی


چهارده معصوم را امضا تویی


ابر از لطف تو باران می شود


غنچه از عشق تو خندان میشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد