امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

مربوط به چهارده معصوم و آشنایی باگل سر سبدامام زمان(عج)و دوران انتظار تا جلو گیری شود از فتنه دشمنانی که خود را در لباس دوست جلوه می دهند داعش و وهابیت که تا دیروز امام زمان نمی شناختند شیعه می کشتند الان هم می کشند تا خود رابه جای یاران آن مصلح جلوه دهند
امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

مربوط به چهارده معصوم و آشنایی باگل سر سبدامام زمان(عج)و دوران انتظار تا جلو گیری شود از فتنه دشمنانی که خود را در لباس دوست جلوه می دهند داعش و وهابیت که تا دیروز امام زمان نمی شناختند شیعه می کشتند الان هم می کشند تا خود رابه جای یاران آن مصلح جلوه دهند

دلت را خانه ما کن....


دلت را خانه ماکن



دلت را خانه ماکن ، مصفا کردنش با من


 به ما درددل افشا کن ، مداوا کردنش با من


اگر گم کرده ای دل،کلید استجابت را ،


بیا یک لحظه با ما باش ،پیداکردنش بامن


بیفشان قطره اشکی که من هستم خریدارش


بیاورقطره ای اخلاص ،دریاکردنش بامن


اگر درها برویت بسته شد، دل برمن کن بازآ


دراین خانه دق الباب کن ،بازکردنش بامن


به من گو حاجت خودرا، عجابت می کنم آنی


طلب کن آنچه می خواهی ،محیا کردنش بامن


چوخوردی روزی امروز،مارا شکر نعمت کن


غم فردا مخور ، تاءمین فردا کردنش بامن


بیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت را


بیاور نیک و بد را ،جمع و منها کردنش با من


اگر عمری گنه کردی ،مشو نومید از رحمت


تو ، توبه نامه را بنویس ، امضا کردنش با من


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد