امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

مربوط به چهارده معصوم و آشنایی باگل سر سبدامام زمان(عج)و دوران انتظار تا جلو گیری شود از فتنه دشمنانی که خود را در لباس دوست جلوه می دهند داعش و وهابیت که تا دیروز امام زمان نمی شناختند شیعه می کشتند الان هم می کشند تا خود رابه جای یاران آن مصلح جلوه دهند
امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

امام زمان «عج»( بهشت اهل بیتیان)

مربوط به چهارده معصوم و آشنایی باگل سر سبدامام زمان(عج)و دوران انتظار تا جلو گیری شود از فتنه دشمنانی که خود را در لباس دوست جلوه می دهند داعش و وهابیت که تا دیروز امام زمان نمی شناختند شیعه می کشتند الان هم می کشند تا خود رابه جای یاران آن مصلح جلوه دهند

مهدویت - (دوران پنهان زیستن حضرت -تربیت وهدایت)

تربیت وهدایت


 شیخ صدوق (قدس)روایت کرده است : ابو نصر [خادم امـــام حســـــن عسکــــری(ع)]


می گوید:


بهخدمت حضرت مهدی(عج) رسیدم. فرمود:«آیا مرا می شناسی؟» عرض کردم:«آری».


فرمود:«من کیستم؟»گفتم:«شما آقای من وپسرآقای من هستید». فرمود:«مقصــــودم این 


نبود َ».عرض کردم :« خداوند مرا فدای شمــا بگردانـــد! شما بفرماییـــد». فرمـــود:«من

 

آخرین وصی پیامبــرم ، خداونـــد به وسیلـــه من، بلا را ازخاندانـــم و شیعیانـــم برطرف 


می کند».*


در روایت یاد شده گرچه ابو نصر پاسخ امام را می دهد؛ ولی امام(عج) اورا راهنمایـــی 


می کند و معرفت و شناخت بیشتر و عمیق تری را به او می بخشد و آن، شناختن جایگـاه 


امام و معرفت آثار وجودی اوست. بدیهی است که شناخت امام به عنوان آخرین جانشیــن 


پیامبر، اطاعت وتسلیم کامل در برابر اورا به دنبال دارد.


*همان ، ج2 ، باب43، ح12، ص171.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد